Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji trendlight.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno prodajo preko strani Lightgarden.si, ki jo upravlja podjetje JAKA&I d. o. o. s sedežom podjetja Podjetniško naselje Kočevje 6.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje lightgarden.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Dostopnost informacij

Podjetje JAKA&I se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju JAKA&I d. o. o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem JAKA&I in kupcem je v preko spletne strani LightGarden.si sklenjena v trenutku, ko podjetje JAKA&I d. o. o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za JAKA&I d. o. o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Lightgarden.

Postopek nakupa in načini plačila

Nakup opravite tako od, oddate naročilo na spletni strani. V naročilu izberete vse potrebne parametre vašega izdelka.

Po predračunu (priporočamo) – plačilo na TRR, ko oddate naročilo prejmete na vašo e-pošto, predračun izbranih artiklov. Plačilo izvedite na transakcijski račun SI56 0297 0001 7963 789 (NLB d.d.). Po prejetem plačilu (vidno plačilo na našem bančnem računu) izvedemo postopek, kjer zapakiramo vaše naročene izdelke in jih odpošljemo v dogovorjenem roku.
Ob vsakem oddanem naročilu vas o tem dodatno obvestimo na vašo e-pošto. V poslani e-pošti vas obvestimo o roku dostave paketa.

Izdaja računa

Spletna stran Lightgarden skupaj z blagom pošlje tudi natisnjen račun za kupljene izdelke.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dostava

Vse izdelke na zalogi pošljemo z GLS hitro pošto v 1-2 delovnih dneh po plačilu predračuna. Izdelke, ki jih je potrebno sestaviti odpremimo v roku 4 dni. V kolikor se dobavni rok podaljša vas ob tem obvestimo na vašo e-pošto. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Za vse informacije smo vam na voljo tudi po e-pošti info@lightgarden.si. Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije.

Dobavljivost izdelkov

V kolikor izdelka ni na zalogi nas kontaktirajte na info@lightgarden.si, da vam sporočimo ali je izdelek dobavljiv in v kolikšnem času. V kolikor opravite nakup artiklov, ki jih ni na zalogi, imamo pravico odstopiti od prejetega naročila v kolikor izdelkov žal ne moremo več dobaviti. Če je izdelek dobavljiv, vam sporočimo rok dobavljivosti.

Stroški dostave

Dostavo vršimo preko hitre pošte GLS. Cena dostave je 5,00 EUR z DDV (za območje Slovenije). Za naročila nad 100 EUR je dostava brezplačna (za območje Slovenije).

Informacija o cenah in DDV

Vse navedene cene izdelkov so v evrih in imajo že vključen 22% DDV. Smo davčni zavezanec – ID številka za DDV je SI 92629938. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Obveščanje

Spletna stran lightgarden.si vas bo po vaši e-pošti obveščala o novostih in ostalih zanimivostih. Obveščanje bo potekalo nekajkrat na mesec, ker ne želimo, da bi bilo obveščanje za vas vsiljivo se lahko po lastni volji odjavite od prejemanja novic o novih izdelkih in akcijah na naslov info@lightgarden.si. Na vašo željo, vas bomo odstranili iz liste za obveščanje o novostih.

Reklamacija poškodovanega paketa

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte GLS dostavljavcu (izpolnite dokument o poškodovanem paketu) ter nas o tem obvestite na naš e-poštni naslov info@lightgarden.si . V kolikor ste prejeli blago z napako, na lastne stroške pošljete izdelek z napako v originalni embalaži v roku 14 dni na naslov JAKA&I d. o. o., Podjetniško naselje Kočevje 6, 1330 Kočevje. Povratnih pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoje stroške poslal kupcu. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun.

Garancije

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira info@lightgarden.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancija preneha veljati v slučajih:

  • mehanske poškodbe,
  • če je predhodno popravilo opravljala nepooblaščena oseba,
  • nestrokovne, napačne priključitve naprave.

Odstop od  pogodbe / naročila brez navedbe razloga:

Odstop od pogodbe ni možen za artikle, ki so naročeni ali narejeni po željah stranke. V to spadajo vsi artikli, ki so prilagojeni željam kupca.

Kupec ima pravico, da nam v 14 dneh od prevzema blaga sporoči na elektronski naslov info@lightgarden.si, da odstopa od pogodbe / naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bilo v roku oddano na pošto ali elektronsko pošto. Rok 14 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupec mora v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago, nepoškodovano, z etiketami in nalepkami, v nespremenjeni količini in v original embalaži na naslov JAKA&I d. o. o. Podjetniško naselje Kočevje 6, 1330 Kočevje. Tudi če kupec v 14 dneh po prejemu, vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila.

Vračilo kupnine

Kupcu, ki odstopi od naročila vrnemo vsa opravljena plačila za naročene artikle. Edini strošek pri odstopu od naročila je strošek vračila blaga. Denar vrnemo takoj, ko je postopek vračila blaga zaključen oz. najkasneje v 14 dneh po prejema sporočila o odstopu od naročila in vračilu blaga.
Vračilo blaga in stvarna napaka:
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od naročila v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko tudi mi odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na njegovo e-pošto oziroma telefon. Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek vračila blaga nosi kupec. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, z etiketami in nalepkami, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži.

Stvarna napaka

Za stvarno napako gre takrat, kadar:

  • stvar nima lastnosti, potrebne za njeno običajno rabo;
  • stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
  • stvar nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane;
  • se stvar ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično.

Stvarna napaka se preverja z primerjavo z drugim, enakim brezhibnim artiklom, z izjavami proizvajalca oz. navedbami na artiklu.

Kupec lahko uveljavlja pravice za stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Z natančnim opisom napake, ter prodajalcu omogoči pregled artikla.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Kupec ima tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti prejšnjega odstavka.

Pravice ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja pravic za stvarno napako natančneje določa Zakon o Varstvu Potrošnikov, od člena 37. do člena 37.č

Podatki na straneh

Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno. Pridržujemo si pravico do spremembe cen.

Odveza odgovornosti

Upravitelj JAKA&I  se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da zaradi tiskarske napake pride do napak. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v korist potrošnika.
Shranjevanje podatkov o nakupih:
Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku. V kolikor želite za lastno evidenco imeti račun vašega nakupa v elektronski obliki nam to sporočite na e-pošto info@lightgarden.si in kopijo vašega računa vam bomo poslali na vašo e-pošto.
Varstvo osebnih podatkov:
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Podjetje JAKA&I d. o. o., potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.

Za potrebe poslovanja lightgarden.si oziroma JAKA&I d. o. o., Podjetniško naselje Kočevje 6, 1330 Kočevje, zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov elektronske pošte
  • telefonsko številko

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga podjetje JAKA&I d. o. o. kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Družbi GLS posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.

Promocijska koda

Promocijska koda kupcu prinese dodatni promocijski popust na končni znesek naročila. Promocijsko kodo je mogoče zaslediti v zadnjih objavah na spletni strani lightgarden.si ali v drugih medijih. Pri sezonskih znižanjih in akcijah se promocijsko kodo prejme na elektronski naslov preko prejetih obvestil spletne trgovine lightgarden.

Promocijska koda je časovno omejena in jo lahko vnesete ob koncu nakupa. Vse izbrane artikle dodajte v košarico in nadaljujte s klikom moja košarica. V košarici lahko v namensko polje vnesete promocijsko kodo. V kolikor je koda veljavna Vam promocijski popust prinese dodatno znižanje cene skupnega naročila. Za zaključitev naročila je potrebno klikniti le še gumb za oddajo naročilo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svoje dolžnosti vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lightgarden.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Objavljamo povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov – SRPS

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Veselo nakupovanje vam želi ekipa Lightgarden!